איך משיגים ציון דפר 90 – כל הדרכים הטובות ביותר

איך משיגים ציון דפר 90 – במהלך הצו הראשון תצטרכו לגשת למבחנים הנקראים מבחנים פסיכוטכניים. מבחנים אלה קובעים את ציון הדפ"ר שלכם וציון הדפ"ר שלכם משפיע באופן משמעותי על דירוג הקב"א שלכם. ציון הקב"ה שלכם כאמור ישפיע על אילו תפקידים תוכלו להיות במהלך השירות הצבאי שלכם מה שעשוי להשפיע לא רק על השנים הבאות שלכם אלא במקרים מסוימים על כל החיים שלכם.

הכנה לצו ראשון: ציון הדפ"ר הנו ציון דירוג בין 10 ל90, בקפיצות של 10, כאשר 90 הוא הציון הגבוה והטוב ביותר שניתן להשיג במבחן זה. אם בניתם על ציון 90 במבחן זה דעו כי רק 5% מהאוכלוסייה משיגים ציון זה.

החשיבות של ציון הדפ"ר בכדי לדרג את הקב"א שלכם:

התפקיד שתעשו בצבא הולך להיות משמעותי מאוד עבורכם, גם מכיוון שהוא הולך להיות הבית שלכם למשך השנים הבאות במהלך השירות הצבאי וגם עבור חלק מהאוכלוסייה מדובר בהחלטה משנה חיים שהם עדיין לא יודעים עליה. כך למשל חיילים שהכירו את בנות זוגם במהלך השירות הצבאי ולא היו מכירים אותם אילולא שירתו במקום מסוים, חיילים הממשיכים לקריירה צבאית ומתקדמים בסולם הדרגות ועוד. ציון הדפ"ר יקבל משקל כבד מאוד בדירוג הקב"א שלכם. למעשה, אצלך גברים הוא מהווה 50% מדירוג הקב"א בעוד אצל נשים מדובר אפילו ב60% ממשקל הציון. על כן אתם לא רוצים להפחית מערכו של מבחן זה וכמובן צריך להיות חשוב לכם להגיע אליו מוכנים מכל הבחינות.

איך משיגים ציון דפר 90 – להגיע מוכנים לצו ראשון:

הדבר הראשון שנמליץ לכם עליו הוא כמובן להגיע מוכנים ליום הצו עצמו. הכוונה היא להכין כמה ימים מראש את כל הטפסים הנדרשים ולא לחכות לרגע האחרון. לשכוח טופס ובשל כך להידרש להגיע שוב אל הלשכה ביום אחר זה לא דבר נעים. כמו כן כדאי להגיע גם בשעה מוקדמת כיוון שמחכה לכם יום ארוך ועמוס ואתם רוצים לסיים את הכול מוקדם מבלי שתצטרכו להשלים את המטלות ביום אחר. להגיע מוכנים עם כל המסמכים הנדרשים ובנוסף גם להגיע בשעה מוקדמת יותר באותו היום, אחרי שישנתם טוב בלילה, יעזור לכם להפחית לחצים מיותרים שעשויים לפגוע לכם בריכוז במהלך המבחן ובסופו של דבר בציון הסופי.

להיות בטוחים בעצמכם:

ביטחון עצמי הוא דבר טוב כל עוד הוא נלווה לצניעות וענווה. להיות יותר מדי בטוח בעצמך נקרא אובר-ביטחון ועשוי לפגוע, אולם אדם הבטוח בעצמו וביכולותיו בבסיס האמוני שלו לא מתוך התנשאות אלא מתוך ידיעה שהוא עושה מה שהוא יכול ומודע ליכולות שלו – הביטחון הזה בסופו של דבר יעזור להשיג ציון טוב יותר במבחן ולהימנע מלחצים וחוסר ביטחון שעשויים לפגוע בכם במהלך המבחן.

איך משיגים ציון דפר 90 : ללמוד ולתרגל לפני:

בעידן הטכנולוגי שלנו היום שיש אינטרנט נגיש בכל פינה ומכל סמארטפון ניתן בקלות לתרגל מבחני דפ"ר וללמוד אודות סוגי השאלות, הסגנונות, לראות את התשובות, לקרוא את ההסברים לתשובות ולהבין טוב יותר כיצד להתמודד עם השאלות במבחן עצמו. ניתן להוריד היום גם אפליקציה שתכין אתכם למבחנים הפסיכוטכניים ולדורות העבר לא היו דברים כאלה ולכן ציוני הדפ"ר עשויים להשתפר פלאים בדורות הבאים.

מגיעים לכם סוג של הקלות?

אם מגיעים לכם סוג של הקלות כלשהן שיש לכם בבית הספר כדאי שתבדקו אם הם מאושרים לשימוש גם במהלך המבחנים הפסיכוטכניים. לא כל ההקלות מתקבלות ויש רק כמה סוגי הקלות שניתן לקבל במבחנים אלה, אולם אם אתם זכאים להם כדאי לכם בהחלט להילחם לקבל אותם. אנשים צעירים רבים מוותרים על ההקלות כי לא ידעו שהם יכולים לקבל או כי אינם רוצים להגיע אל המבחן פעם נוספת ביום אחר כי פתאום נודע להם רק בצו הראשון שהם יכולים להשתמש בהקלות ובשל כך ויתרו עליהם והשיגו ציון נמוך יותר מה שהשפיע על תפקידם בשירות לאחר מכן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email
דילוג לתוכן